Hoe slaagt een 132 jaar oud merk erin om tot op vandaag één van de bekendste Belgische chocoladereferenties te blijven?

Brandline: VDAB

De VDAB, voluit de Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding, bestaat dit jaar een kwarteeuw. Een reis door 25 jaar werk zoeken en vinden.
Een werkgever wil eigenlijk maar één ding: leuk gevonden worden. Alleen zo trekt hij talentvolle sollicitanten en gemotiveerde werknemers aan. Tom De Wachter, expert in employer branding, helpt organisaties in hun zoektocht naar het juiste imago. En daar is meer voor nodig dan één catchy reclameslogan.
In zijn 77-jarige geschiedenis transformeerde A.S.Adventure van een ijzerwarenwinkel tot the place to be voor globetrotters, natuurliefhebbers en actieve vrijetijdsgenieters.
De Antwerpse haven was al een wereldspeler in de 16de eeuw en wil dat ook in de toekomst blijven. Het Gemeentelijk Havenbedrijf Antwerpen speelt daar een grote rol in.
We vroegen aan de mensen van VDAB en Securex om een merkambassadeur te selecteren, iemand die het merk intern en extern uitdraagt. Wie zijn die mensen en wat maakt hen tot het perfecte uithangbord voor hun organisatie?
De reis door de geschiedenis van het automerk met de vier ringen begint meer dan honderd jaar geleden.
Honderdjarigen zijn sowieso al zeldzaam, en zeker in de dynamische technologiesector. Onlangs werd IBM honderd, en eigenlijk gaat het zelfs al langer mee. Het bedrijf is vooral bekend vanwege de IBM Personal Computer, de allereerste pc. Maar daarvoor én daarna deed het totaal andere dingen.
Van Marcke is een Belgisch familiebedrijf met traditie. Het bedrijf verzorgt als groothandel de distributie van onder meer badkamers, wellness systemen, keukens, verwarmingsinstallaties en sanitair. Vandaag is het bedrijf marktleider in België én wereldwijde challenger in warmte en water. Een verslag van hu...
7,902FansLike
921VolgersVolg

“Deze website maakt gebruik van bestanden (zoals cookies) en andere technologieën. Door verder te surfen stemt u in met het gebruik hiervan."
Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close