“Uiteraard heb ik tien punten in mijn hoofd, maar ik ga die niet op tafel leggen en afdwingen. Dat is de beste manier om te mislukken.” Jannie Haek, de kersverse ceo van de Nationale Loterij, wil dat zijn medewerkers zelf ontdekken wat ze in zich hebben.
Een date die op voorhand zegt dat hij kan koken en er niets van bakt, schuif je snel aan de kant. De chemie tussen werkgevers en werknemers verloopt net zo, zegt Ralf Caers (HUB). Hij ontrafelt al jaren wat bedrijven aantrekkelijk maakt.
Een nieuwe werkcultuur installeren is geen sinecure, zeker niet wanneer je 1.700 eigenzinnige medewerkers van een groot mediabedrijf de principes van Het Nieuwe Werken wil bijbrengen. Gieta Veersma deed het, bij Sanoma Nederland.
7,910FansLike
925VolgersVolg

“Deze website maakt gebruik van bestanden (zoals cookies) en andere technologieën. Door verder te surfen stemt u in met het gebruik hiervan."
Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close